Is het normaal dat een puber van 13 opgewonden word van spanking site's?

Dus plaatjes, verhalen, filmpjes...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Ik zal je een volledig eerlijk en persoonlijk antwoord geven. Ik ben absoluut degene die deze vraag het beste kan beantwoorden. Ik heb vanaf mijn 3e/4e te maken gehad met een spanking fetish. Deze is in mij begonnen toen mijn ouders mij als straf pakken slaag op mijn blote billen hadden gegeven, wat zij zich niet herinneren (of doen alsof). De fetish was waarschijnlijk een manier om het te verwerken, het was hard en pijnlijk. Deze fetish is vanaf die leeftijd sterk aanwezig geweest (als kleuter liet ik andere kindjes mij spanken), tot een paar jaar geleden. Ik heb er in de periode voor het minder werd misschien teveel mee gedaan, waardoor het minder is geworden, of het is minder geworden omdat ik misschien extra ben afgevlakt door o.a. mijn depressie. Op internet is veel te vinden over spanking fetishme, voornamelijk in het Engels. Heel veel mensen vertellen dat zij hun spanking fetish al hebben vanaf zeer jonge leeftijd, veel jonger dan jij nu bent. Dus het is normaal, in de zin van: het komt veel voor. Voor mensen aan de zijlijn staat het ter discussie hoe de fetish veroorzaakt wordt, maar ik heb altijd gevoeld en geweten wat bij mij de oorzaak was. Daarom vind ik jouw vraag een goede gelegenheid om ook mensen te waarschuwen, om hun kinderen nooit op de billen te slaan. Later, veel later, heb ik informatie gelezen die eindelijk bevestigde wat ik al zo lang wist. Een voorbeeld van deze informatie voeg ik toe onder "reacties", en een link waar deze informatie vandaan komt voeg ik toe onder "Bronnen".

Seksuele ontwikkeling is op 13 jarige leeftijd sowieso heel normaal, ook bdsm-gevoelens. Maar ik vermoed dat je die al veel langer hebt. Weet je zelf wat bij jou de oorzaak is?

Toegevoegd na 15 minuten:
In het geval dat het over jezelf gaat tenminste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik vind dat nogal ver gaan als 13-jarige, maja waarom niet als andere mensen er geen last van hebben en jij aan je trekken komt, zou ik zeggen ''doe wat je niet laten kunt, je hebt niets te verliezen''!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel goed mogelijk. of dat normaal is?
een kind van 13 heeft te maken van en met erogeniteit.
kan me dat wel voorstellen.
of toestanden met 'slaan' normaal is?
tja.. als dit geen exorbitante vormen aanneemt
lijkt het me niet heel erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan dit zijn jouw dingen sommige mensen zijn er vroeg bij. in sommige culturen trouw je al op je 13e
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet normaal als dit volledig je leven verstoort zodat je niet meer "normaal" kunt functioneren.

Dus nee, ik zou niet zeggen dat het abnormaal is, zolang het binnen de perken blijft natuurlijk en niet je hele leven over neemt.

Doe wat je niet laten kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach dat is helemaal niet erg of zo. Je doet er niemand kwaad mee, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig weet elk kind zelf kinderen van 12 krijgen het al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, en sterker nog, daar is niet mis mee.

Kijk wel uit dat je niet geobsedeerd raakt. Je seksualiteit is nu volop in ontwikkeling, het zou jammer zijn als je je zo op spanking zou richten dat je andere aspecten van je seksualiteit niet ontwikkelt.

Onthoud ook dat die sites misschien heel leuk kunnen zijn, maar dat ze géén realistisch beeld geven van seks en relaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's maar net wat voor relatievorm je aangaat. Denk aan DaddyDom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan, maar 13 jaar is nog wat jong om je al te richten op één relatievorm. Er is meer in het leven dan spanking alleen, en als ploem volwassen is, heeft ze nog gelegenheid genoeg om zich in een bdsm-relatie te storten. Of om misschien wel interesse in bdsm te hebben, maar niet te kiezen voor 24/7 bdsm. Of om haar interesse in spanking helemaal te verliezen. Ze is 13. Alles ligt nog open. Waarom zou ze andere paden nu al moeten afsluiten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Traumaties, weten *beide* mensen in je avatar dat ze met hun gezicht online staan, en hebben beide ouders van het kind daar toestemming voor gegeven? Het ziet er nogal persoonlijk uit...
Ja dat is heel normaal. Zij/Hij kunnen dan al geruime tijd een orgasme verkrijgen. Om op die leeftijd samen sex te hebben met leeftijd genoten of ouderen raad ik ze af en het laatste is pedofilie en/of verkrachting. Het orgasme en dus de opwinding in welke vorm dan ook is de laatste 25 jaar steeds op jongere leeftijd komen te staan. Oorzaak de ouders, media en de de PC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe maar wat je niet laten kan, maar normaal vind ik dat niet. Jongeren van jou leeftijd moeten zich met andere dingen bezig houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dertienjarige is een vat vol met razende hormonen, dus die wordt zo ongeveer OVERAL opgewonden van wat ook maar enigszins aan sex gerelateerd is, zelfs als het dingen betreft waar je werkelijk niet aan zou moeten denken.

Overigens niet alleen pubers ; ook bij volwassenen zijn opdat gebied meerdere onderzoeken gedaan, en het blijkt dat mensen meetbaar fysiek opgewonden kunnen worden van beelden, geluiden en verhalen die ze werkelijk zeggen te verfoeien.

Mensen kunnen bewust en moedwillig bepaalde fantasieen buitensluiten of zelfs verafschuwen, maar zelfs fatsoensrakkers die zeggen alle porno walgelijk te vinden (en dat ook ECHT vinden) reagern lichamelijk wel degelijk op pornografische beelden. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar ; sex is een extreem sterke prikkel waar we niet omheen kunnen. Althans , niet met ons onderbewuste.

Bij een dertienjarige staat de wereld nog open en is de moraal nog niet zo vastgeroest, dus die kan bij de meest vreemde beelden plotseling overvallen worden door nogal heftige gevoelens. Dat wil helemaal niet zeggen dat de vorm van sex waar je op dat moment naar kijkt je ook daadwerkelijk bevalt of aantrekt ; een heel bekend voorbeeld daarvan zijn de verkrachtingsfantasieen die veel vrouwen hebben maar waar er niet eentje ook echt aan moet denken.

Hoe walgelijk het ook is, zelfs bij dieren- of extreme SM-porno zul je niet helemaal kunnen voorkomen dat je iets voelt rollen in je buik. Dat je vervolgens uitstekend weer kunt wegdrukken trouwens, maar je lichaam reageert zuiver met hormonen en helemaal buiten je hersens om. Aan jou als mens dus de schone taak te bepalen met welke scenario's je wel en met welke je niet geassocieerd wilt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord.